<
IlaaSuhailaa
Tinggal Beberapa Jam Lagi
Sunday, May 11, 2014 • 7:55 PM • 0 comments



Assalamualaikum
tajuk tak gempak pon. saje nak membebel macam biasa. herrmm, ada apa dengan jam dan ada apa dengan 'wishlist' setepek kat atas tuh?semua ni tak rare! semua ni poyo. takdela korang, banyak jam lagi nak cukup umur ila ni?what??cukup umur?maknanya saya boleh kahwin?cenggitu?wowwwwww

i'm not desperate to kahwin la.ada jodoh ila kahwin,kalau takde ila akan tunggu sampai bila2 pom. harapan ila untuk tahun 2014 adalah :


  • nak ada kereta sendiri
  • nak berniaga
  • nak setia (grrr!!)
  • nak prince charming datang melutut (giler kentang!)
  • nak disiplin saving untuk diri sendiri
angan-angan tu terrrrsangatlah banyak tapi satu pon tak buat dan tak usaha. canne ni?sila abai wish yang karut mengarut ila tuh. btw, ila harap bila dah cukup umur 23 ni, kebaikan pada diri sendiri boleh di capai berbanding dengan keburukan.

I wish I could be the same IlaaSuhailaa. forever IlaaSuhailaa. 






Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa