waaahh..terselamat satu batang..

imej atok google

alhamdulillah..perang da tamat..lalalaala..muahaa..ini antara aku dgn dentist pagi tadi..
jom ikuti pe yang aku duk membebel dgn dentist nie..naseb baek perempuan..kalo laki..ku tutup terus mulut nie.. :

dentist : adik nak cabut gigi yang mane satu? *terasa diriku masih budak lagii..
aku      : gigi kat atas nie..(tangan da sejuk..hati berdeba2)
dentist : meh saya tengok..sambil2 duk belek gigi aku..
aku      : (selawat tak putus2)..cayolah..
dentist : eh adik..gigi adik kukuh lagi nie..tak sayang gigi ker..?umur berapa nie?
aku      : err...20 tahun.. 
dentist : adik..saya nasihatkan baek jgn cabut gigi nie..tampal jer gigi berlubang nie..
aku      : erm..(dalam dua lagi nak cabut ke nak tampal)..tampal je la
sambil duk prepare nak tampal gigi berlubang aku.. dentist tu pom cakap

dentist  :jarang sekali org mude macam awk nie nak cabut gigi.. (aku mule perasan tahap gaban)
aku       :aku?senyum aje

selepas tu..proses penampalan gigi berlubang diteruskan..sakit dooo..dia cuci habis-habisan..terasa sengal tak bleh nak cakap..berbaloi abis rm55..*perlu ke cakap.. x.X

1st time nie kan aku tampal gigi berlubang..biasanya aku decide cabut jer..amacam..berani tak aku?muahaha

sekarang da tak sakit da..sayang dentist tu ketat2..haha

2 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Bukan Takde Jodoh

CIMB CLICK