<
IlaaSuhailaa
waaahh..terselamat satu batang..
Saturday, July 2, 2011 • 8:26 AM • 2 comments

imej atok google

alhamdulillah..perang da tamat..lalalaala..muahaa..ini antara aku dgn dentist pagi tadi..
jom ikuti pe yang aku duk membebel dgn dentist nie..naseb baek perempuan..kalo laki..ku tutup terus mulut nie.. :

dentist : adik nak cabut gigi yang mane satu? *terasa diriku masih budak lagii..
aku      : gigi kat atas nie..(tangan da sejuk..hati berdeba2)
dentist : meh saya tengok..sambil2 duk belek gigi aku..
aku      : (selawat tak putus2)..cayolah..
dentist : eh adik..gigi adik kukuh lagi nie..tak sayang gigi ker..?umur berapa nie?
aku      : err...20 tahun.. 
dentist : adik..saya nasihatkan baek jgn cabut gigi nie..tampal jer gigi berlubang nie..
aku      : erm..(dalam dua lagi nak cabut ke nak tampal)..tampal je la
sambil duk prepare nak tampal gigi berlubang aku.. dentist tu pom cakap

dentist  :jarang sekali org mude macam awk nie nak cabut gigi.. (aku mule perasan tahap gaban)
aku       :aku?senyum aje

selepas tu..proses penampalan gigi berlubang diteruskan..sakit dooo..dia cuci habis-habisan..terasa sengal tak bleh nak cakap..berbaloi abis rm55..*perlu ke cakap.. x.X

1st time nie kan aku tampal gigi berlubang..biasanya aku decide cabut jer..amacam..berani tak aku?muahaha

sekarang da tak sakit da..sayang dentist tu ketat2..haha




Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa