follow..unfollow..follow..unfollow..


hye..selamat petang semua..

aku usha dashboard tadi..pasal follower..kejap follow..unfollow..cikuuuu cakk!!da mcm chipsmore
tak baek tau buat gitu..terluka hati blogger tu..kalo korang unfollow aku..aku tak prasan sebab aku ni bukan kesah pom..*berlagak..hehe

aku tertarik dgn entry Ben Ashaari yg ni .. kalo korang unfollow org tu sebab alasan yg munasabah..aku tak kesah..nie tak semata-mata tak nk follow balik..or saje nak maen2 nak suh org prasan..gitu ek? 

xmo-xmo..jadilah sahabat blogger sejati..nilai la blog org tu dgn akal..kalo ase tak nak follow..jgn follow..aku bukan ape..aku sedih kalo tengok blogger yg ada kes cmnie..

aku pom penah ase jugak benda nie..aku buat derrr je..lagipon bukan dye sorang je blogger..ramai lagi yg sudi..iye dop?

p/s : nak berblog pom kena ada ikhlasnye jugak..kalo dorang xmo kawan kwn ngn kite..biakan je..jnji haty kite puas dgn pe yg kite lakukan iaitu cube menjadi blogger yg baek..
8 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Bukan Takde Jodoh

CIMB CLICK