aku tak dapat update blog dalam mase 1minggu

atok google punye gambo

assalamualaikum..da terasa keras da tangan nak menaip dan mencipta entry nie..
buat pengetahuan kamu semua..dalam masa 1 minggu aku tak bleh update blog..*aku aksiden!tipuuu

sebenarnye atok aku dimasukkan ke HUSM (hospital Universtiri Sains Malaysia) disebabkan suspek racun dalam buah pinggang..

jadi..aku,twin aku dan adik bongsu aku bergilir2 jaga atok kat hospital..blog terpakse diabaikan..
jadi..bagi yg tunggu aku follow balik..or pape j la..aku mybe sudah terlepas pandang..maaf x_x

sebarang penyertaan terpakse diabaikan jugak! tapi aku akan kembali dgn blog nie..jgn lupekan aku ye!

p/S: sesungguhnye kesihatan merupakan anugerah Allah yg amat bernilai kerana dgn kesihatan lah kita boleh mencari rezki yg halal..sape2 yg duk crik makan secara haram tu..cepat2 la bertobat..

jumpe lagiiii...

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri