arr! pe dah jadi nie?

sumber : atok google

pagi2 buta da buat aku  geram..hangin satu badan..dah la 2 hari blog tak boleh buka sebab ada masalah sistem blog..itu aku tak kesah sangat..yang aku kesahnye nie ke mana hilangnya semua komen2 dalam entry aku nie..sebelom nie ada jer..ghaib semuanya..

menyampah betol..eee...ikotkan hati nak stop jer berblog tapi tak boleh la macam tu..benda da nak jadi..nak wat camner...adeh! kepada korang semua yang baru jadi follower aku .. maaf jika aku tak follow semula korang disebabkan ada yang tinggalkan tapak tanpa letak link korang..

satu lagi..aku susah nak jejak korang sebab masalah sistem..dan sekali lagi tolong letak link blog korang dalam profile tu..aku kecewa taw kalo tak boleh follow back korang..aku nak jugak kenal blog orang yg follow blog kering kontang aku nie..please..tolong hapy kan aku dgn tinggal tapak dgn betol..hehe..

chauuu!! aku nak p buat report dulu lah ye! daa..

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri