Teman Alam Maya

Friday, April 22, 2011

tiada yang terbaik melainkan pengajaran untuk diri sendiri..


salam semua!! malam dah xberapa muda nie..jom lah dgr aku berceloteh..
pernah tak korang ambil iktibar dan pengajaran atas apa yang pernah berlaku dlm hidup kalian??
pernah kan2?angguk lah..(6.6)..okeh thanx..

kata orang guru yang terbaek adalah pengalaman hidup..yes!! betol lah tuu..dgn pengalaman pahit dan manis nielah korang boleh teruskan hidup ke arah yang lebih baek..always look forward to archive your dreams..am i right dear??
tapi kalo orang yang xserik2 lagi dgn pengajaran yang dilalui dalam hidup dye plak cmner?
itu namenye keras hati..xnak pndang ke hadapan..stay dgn kegelapan..dgn perangai lame..its mean org tu xder wawasan hidup..abaikan org camtu..jgn kite ikot..boleh?tunjuk peace bagi yg setuju...

okehla..nak taip panjang2 karang korang tertido plop bace entry aku nieh..
oleh itu..same2 lah kite muhasabah diri demi masa depan yang cemerlang...aminn...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...