salah ke kalau aku tegur?

salam dan mowning semua!!
jom mulakan pagi anda dengan satu senyuman yang bakal membuat hari ini penuh dgn keceriaan..
xmo sakit hati..xmo touching..xmo negative thinking..*abaikan muke anime diatas..

pagi nie aku nak membebel la sedikit pasal tegur menegur nie..
yelahkan..aku nie manusia biasa..banyak kekurangan..banyak kekhilafan tanpa disedari..







this is for you dear blogger..

maaf kalo sepanjang aku buat entry nie..kot2 ada yg terasa dengan entry aku nie..
dalam hidup nie bukan senang nak puaskan hati semua org?? betol x? *angguk dan kate emmm...
so..aku mintak maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..Mood : raye..hehehe...

xmo la serius2..oke..chauuuu!!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri