pernah x??



pernah ape?
  • pernah x korang berangan nak memiliki sesuatu yg xpernah dimiliki org?
  • berangan nak jumpe idola yg xmungkin korang boley jumpe..
  • nak pakai kereta yg ada glitter cam kat atas nie..
  • nak ada restoran sndiri.
  • nak cipta benda yg pelik dan xprnah dicipta org..
  • nak kawen dgn wanita dan lelaki yg 100% perfect?*mimpi sajolah...
  • nak putar masa or nak undur masa..
  • nak ada tongkat yg bersinar2 mcm citer fairytale tu..
  • nak tunaikan pe yg dihajati..
  • sentiasa nak menang dlm contest
  • sentiasa nak bertuah..
  • nak org sanjung..
  • boleh beli apa shja tnpa halangan ..
  • nak lakukan semua kerja dlm suatu masa..*kalo boleh..
  • nak org pikir baek j pasal kite..
  • nak mak ayah lembut hati dgn kite..
  • nak lecture suke kat kite..
  • xnak org benci kita.
  • nak puaskan hati semua org..
  • nak jadi yg terbaek antra terbaek..
  • kalo dlm kesusahan harap ada org dtg tolong..
  • kalo kurg kaya nak cepat kaya..
  • berangan dapat duit berjuta-juta...$$$$$$$
  • berangan camne la keadaan kalo da kawin*bagi yg blom kawen ok.gatai
  • berangan kalo jadi anak raja..imagine cara hidup anak raja..
  • kalo dlm pmbljrn nak sangat tilik soalan final..
  • kalo dalam exam..berangan boleh scan jwpn otak org laen..
  • dan kalo bolehhhh aku takat nie j la aku boleh list..hehe 



    pernah x??
    4 comments

    Popular posts from this blog

    Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

    Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

    Bukan Takde Jodoh