nak tinggal wasiat dulu lah..

gambar ada kena mengena ker dgn entry?

korang2..kalo aku cakap yang aku dpt rase tanda2 nak pergi meninggalkan alam fana nie..korang caye tak?
tanda2 sebelom zohor..selepas zohor..sblm asar..selepas asar...
siyes....tolong jangan percaye... ~.~"

nak tanye korang la kan simptom2 yang aku alami nie..
mane la tahu antara blogger2 yg singgah kat blog buruk aku nie budak medical..
so..share lah ilmu korang tu ek...

kadang2 kan kalo sblm or selepas waktu asar..jantung aku mule laju or berdegup lambat2..
tangan mule sejuk..macam tak sedap hati plak...
so..sape2 yg pernah ada pengalaman cmnie..citer la cket pe punca semua nie berlaku..

sekian...

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri