i heart you!!


dulu..masa mule-mule aku berblog..aku sering merungut..
macam mane lah nak kasi ada pembace blog nie..macam mana lah nak dapat follower tanpa BW..
mcm2 lah dalam pikiran nie..sampai satu hari tu boleh nanges..ceehh!! suko bena touching..perhh!!
honestly..aku lalui macam2..

skrg aku masih newbie lagi..xpernah puas hati dgn pe yg aku dpt...
nak lebih jer..hentak2 kaki pom aku xkemana kalo aku terus mcm tu..
oleh itu..aku mulekan langkah aku dgn berblogwalking..masok mana2 segmen atau bloglist drpd blogger..them bru pndai berjinak2 dgn Giveaway..

haa...tiba2 muncul mentol lampu atas kepala aku..dinnggg!!
alhmdulillah..finally berbuah jugak tanaman aku dlm blog nie..errr..
maksud aku..usaha aku xsia2..kalo dlm blog nie korang jgn sombong..mestilah friendly..mstilah bertegur sapa..sepanjang aku berblog nie..blogger femes amos nie xder agi yg sombong..truz me!

korang mesti kutip pengalaman daripada blogger otai..then belaja cara penulisan tapi jgn sampai tahap meniru plak..kerana blogger senior nie lah aku belajar adat resam dlm blog..
pahit manis..tawar ker pe ke..semua tu da sebati dlm blog..aku pernah kecewa tahap dewa..err..ada ke?

tapi itu x bermakna aku patah hati..
sekian......(^___^)
11 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh