aku tak boleh tengok shoutbox!!


assalamualaikummm...dan selamat pagi semua!!
nie aku nak cakap pe yg aku xpuas hati dgn shoutbox nie..
korang perasan x..kenapa aku xreply chat kat shoutbox??
sebenarnye saje jer...*kalo korang percaye korang kena tipu..

sebenarnye aku x 'boleh' reply sebab aku kan duk kat pejabat..
jadi wifi atau wireless kat cni block mane2 website yg terlibat dgn games,hiburan or papelah..
bagi mengelakkan pekerja daripada leka dan tidak buat kerja..

oleh itu bile aku buke blog..aku xboleh tengok pe yg korng tulis kat shoutbox..
jgn marah or jgn kate aku sombong plak ek..
aku x macam tuu...seyesly...(^^,)

kenape blog x di block?
dunnO..aku pom xtahu..maybe mybe dorang xtahu yang blog skrg makin popular..
bagus jugak..boleh laa aku lepas borink kat blog dgn berblogwalking kat blog korang..
chaaauuu!! 

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri