ehhh!jGn lari...

haa..kan da suh jgn lari..si Donald duck da marah tu..pe kes nie??sape plak yg nak lari..sape plak yg xnak kasi lari..?nak thu jugak la tuu..sibuk jer..*ecece..acah jer..

sbnrya aku nak ckp psal benda merah yg terlekat kat blog aku tuu..
larrr..xtahu ker??yg tuuuuhh..ha,kat sebelah kanan tu..kecik2 jer..duk sorang..alaaaa...try korang tgk ada x..

ada kan2?yg mnnjukkan brpe orgg bace blog kite tu..aku xnk print screen dan tnjuk kat cni..malu..sebab xder org nak jnguk sgt..berbalik kpd entry aku tu..ada kaitan sgt lah dgn bnda merah tuh..

biler tgok pelawat 3 4 org..*wpom bukan berpuluh2 org tpi aku da bangga..n.n..fuhh,bersmgt gileerrr nk tlis blog..tup2..dorang hilang..haish..down balik mood aku..sbb tu aku ckp jgn lari..sbnrye mmg sush nk dpt pmbace setia kan..u have to admit it!

btol..aku xtipu..sikit pom x..dop cayo la 2..try korang crik entry yg ditulis oleh blogger terkenal..
xtahu sape eh?ala..laki yg berbdn sasa tu..y kacak2 tu..xknl jugak..okeylah..korang sj la tu nak suh aku letak link dye..gurau2..meh terjah blog BenAshaari blogger yg tgh HOT skrg..

bukan tjuan nak promote eh..nak suh korang blaja dan crik 1001 tips bergune dgn blogger yg femes nie..
every single words have 1001 meaning..xnak citer byk2..nnti korang kate aku mngampu dye plak..pastu nnti korang ckp nak dpt follower free2 la tuh..

hello..karang aku cili kang baru tahu..p la terjah sndirik..shuh2!..ayOo..hihi
selamat membace..daaaa!




Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri