Membenci Tanpa Kata



Assalamualaikum dan selamat pagi..
rasa-rasanya dah berhabuk dah blog ni. mana tak nya, baru je nak update blog, ada je kerja. aissh, nak sekeh je kepala orang yang ganggu ilaa ni.*jangann maraahh naaa . ilaa baru perasan lah yang blog ilaa ni makin lama makin jadi blog jiwang dan tempat luah perasaan.errrrr, takpe kan sayang. selagi mana ilaa tak buat hal tak buat kecoh dan tak buat fitnah.

Cer jeling jap title post ilaa. haaa tuu diaaa nak habaq maii. Membenci tanpa kata walhal dalam hati rindu bagaikan nak rak. semua manusia ada ego semua manusia wajib ada perasaan sayang dan semua itu tak salah dan tak berdosa. ego biar bertempat begitu juga sayang. biar kena pada cara jangan sampai diri sendiri terluka.ewahh!

ilaa mengaku kadang-kadang dengan kawan or dengan orang yang kita sayang, tetibe boleh jadi benci. tetiba jugak boleh jadi sayang. lumrah pada sifat perempuan yang hatinya sangat sensitif dan lembut. pantang dicuit iols nak bagitahu. tipulah kalau diri sendiri tak nak disayangi tak nak diambil berat. tipuu booo tipuuu! kan dah jadi macam budak-budak tuu.

korang, ubat untuk hati paling sukar diubati. once dah terluka sukar nak sembuh seperti mana yang asal. bak kata pepatah,kaca yang retak takkan kembali kepada bentuk yang asal walaupun dicantum semula. kat luar nampak okey kat dalam?tak siapa tahu. pedih, sakit dan macam-macamlah. oleh itu, do find the right person to give your heart. salah tempat binasa lah jawapannya.

sekian..

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri