‘KATEK EXPLORER’


 kLik Katek utk jOin..

 si katek nie da lame aku foLLow blog dye..entry dlm page katek ada yg sedih,ada yg terkena batang hidung..dan ada pesanan utk blogger laen...dlm byk2 entry aku pling suke yg nieh  gula-guli jaman kecik2 y?? sebab buat aku terigt giler2 zaman kecik dulu..bile da besar nie pndang pom x..*biarpun da tertelan air liur nak beli..buat2 jeling j..pdhl hati da xsaba nak sambar benda2 nieh..gullpp!!

satu lagi gula2 zaman skrg xmaen da 5 sen seposen tapi rm3 +++..tapi aku xkesah..sebab gula2 nie masih ad lg dijual dgn harga yg murah  cayelaaaaahh!!thanx la Katek sebab ,mengembalikan jaman nie..buat aku termenung pnjng igt jaman kanak2 nie..sedey..=.=...

okey..pasai  blog Katek nie..ermmm...*jgn kata xikhlas plak.. hihi
yg dulu nak masuk agak loading cket..skrg da da perubahan..nak view xmkn byk masa..blog da cantek..da tersusun rapi..da matang rupenye Katek..xpasai2 Katek marah aku..ikhlas tu ikhlas..hehe..aku cayalah Katek nie boley pergi jaO lg tgk skrg da ramai follower...dye jatuh.dye bangun..jatuh bagun bnguuunn..bgunnn..banguuunnnn!! chayO'chayO'


by da way..aku nak tag my luvly kakak :
- fiizya aurora 
jOin jgn xjoin...chau chin chau...!!


 

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri