PENGALAMAN TEMUDUGA KALI KE 7 JAWATAN TETAP PEMBANTU TADBIR N19

Image result for interview icon 
Assalamualaikum 
Alhamdulillah, Isnin lepas pada 9 Disember 2019, sekali lagi ilaa dipanggil untuk hadir ke sesi temuduga jawatan tetap pembantu tadbir. Sekarang ni ilaa masih berstatus kontrak hampir 6 tahun dan ini temuduga yang ke 7 ilaa. Orang cakap nak sesuatu kena sabar so semoga kali ke 7 ni rezeki ilaa.

Pada mulanya ilaa decida tak nak pergi sebab waran untuk seorang sahaja tapi disebabkan twin ilaa suruh pergi so pergi juga. Sehari sebelum interview barulah study hard. Semua yang ada dalam Perintah Am ilaa baca. Caya tak? Of course la tak. Tebal kot.

History organisasi dan seala bagai berkenaan organisasi tu ilaa baca satu-satu dan alhamdulillah memang keluar dalam quiz online guys!teruja dan macam tak percaya,bila dah membaca ada hasil. Terima kasih Allah

Pagi sebelum ke interview, ilaa pergi hantar anak ke taska. Punya cuak nak attend interview, ilaa pi singgah office dulu untuk check in. Apa daaaa. Lupa yang pi interview buat apa check in suhaila. Maklumlah nak interview ni bukan benda senang. Nervous dia macam bakal suami nak jumpa family. gittchu

Paling ilaa bangga dengan diri sendiri bila markah quiz ilaa dapat 3 paling tertinggi. Bangga dooo. Gila tak sebab aku study kot bukan main redah je jawab. Ni semua berkat doa asben, ma abah dan mertua. Baba minta orang masjid solat hajat untuk ilaa. Terima kasih baba atas jasa baik dan hati baba yang mulia banyak menolong ilaa dan asben.

semoga 2020 menjadi rezeki kita semua. aamiin

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri