Terlebih Suka

school bag Aqil


Assalamualaikum dan selamat petang
Pejam celik pejam celik rupa-rupanya dah 4 bulan Aqil masuk taska. Sedih tinggalkan anak di taska masih ada tapi disebabkan dia sangat-sangat berminat school so takde masalah sepanjang persekolahan. Hepi sangat bila dia boleh adapt dengan cepat environment baru.

Alhamdulillah Allah mudahkan urusan ilaa dan asben. bila dia hepi dengan school, kami sebagai parents pon dah rasa ok bila tinggalkan dia walaupun tiap hari tak sabar nak pergi ambil di taska. excited macam lama berpisah.wuuuu

sedih la kan anak dijaga orang selama 8 jam. kami tawakkal kepada Allah 100%. Semoga Allah melindungi Muhammad Aqil sepanjang berada di school.Semoga dijauhkan penyakit berjangkit dan orang-orang yang tidak baik.

Atleast kami dah tak susahkan ma untuk besarkan cucu. inshaAllah niat baik pasti Allah akan tolong. Dah banyak perubahan pada Aqil . Walaupun dia lambat bercakap tapi dia boleh bergaul dengan kawan-kawan. Bermain dengan baik walaupun suka bersendirian. boleh attach dengan orang pon dah kira baik.

harap-harap bila dia dah besar dia boleh bawa diri dan berdikari. mak ayah mana tak nak yang terbaik untuk anak-anak mereka. betol tak?

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri