Semoga Semuanya Selamat












Image result for mekah terkini 

Assalamualaikum.
Kali ni tak nak terlepas untuk mencatat moment terindah ma abah ke tanah suci Mekah. Alhamdulillah hajat ma abah tertunai jugak untuk pergi berziarah ke rumah Allah tahun ni.  Biarlah orang cakap benda macam tu pun nk kecoh. if you want to read, do stay but if you're annoying read this please leave out from this blog. tak marah cuma nak bagitahu..

Dah lama ilaa dengar ma abah nak pi Mekah tapi dengan bantuan baba, semua urusan dipermudahkan dan syukur jugak mereka dapat pergi bersama-sama dengan mama baba sebab dorang dah biasa menunaikan haji dan umrah. so tak runsing if pergi bersama-sama dengan orang yang berpengalaman kan.

Banyak jugak mama baba membantu ma abah dalam persiapan nak pergi umrah. lega sangat-snagat dan syukur mil and fil baik hati dan rasanya ilaa takkan pernah jumpa dah orang baik macam mereka. kenapa?biarlah Allah saja yang tahu. semoga Allah membalas jasa mereka didunia mahupun di akhirat.

Yang penting, ilaa doakan agar ma abah ,mama baba dan atem sekeluarga dipermudahkan urusan sepanjang berada di sana dan mendapat umrah yang mabrur. InshaAllah. semoga mereka selamat kembali juga..aamiin..amiin..amiin

25.10.2017

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri