Lucu Baca Entri Lama


Assalamualaikum
Hai selamat petang awak! Hai update blog macam banyak free time jer ni.ahahaha. alaa, kasi can sis nak hupdate blog aini. tak boleh move on bila nak bercakap pasal entri lama-lama yang zaman font macam ni AiAa then yang capitalize each words. tu belum masuk part susun ayat dan istilah bahasa Inggeris.

Nak ketawa pon hado, malu pon hado tapi kenapa tak delete je suhaila?haa, orang cakap setiap perkataan,kenangan dan situasi yang berlaku suatu ketika dahulu ada valuenya tersendiri. paham tak maksud ilaa?macam ni, entri yang lama if kita re-read pasti kita akan dapat mengimbau kembali pada masa tersebut. Value dia ada pada waktu penceritaan tu.

Masa tu kita mula lah teringat balik cerita lama-lama. No wonder if kita sendiri pon annoying baca apa yang kita sendiri tulis. That's why ilaa takkan delete entri KUNO dahku tu walaupun pening kepala nak hadam penceritaan tu or cerita separuh jalan. Melainkan kisah cinta monyet dulu dahku delete ler sebab dah kahwin dengan orang lain kan. Tak perlu ler nak merosakkan akal fikiran nak ingat benda-benda camtu.

Setiap orang ada penceritaannya tersendiri tau. Ada cara yang berbeza dalam berkongsi cerita or meluahkan perasaan. macam ilaa, banyak dalam penulisan. eh akak, dengan asben pon dalam tulisan jugak ke?i cannot brain this.ehh awak, sapa kata tak boleh. thru whatsapp pon penulisan apa. hahaha. lain orang lain caranya. ada je orang tak boleh berterus terang dengan bercakap. so dorang pilih meluah dari segi penulisan.gittew sayang!

Macam lari tajuk pulop. aiyakk. Entri lama tu tatabahasa entah ke mana sebenarnya. terabur level duopluhribu kali agaknya bahasa tu.kikiki.takpe, if awak terbaca entri lama buat-buat paham jela deh. anggap sajalah saya budak-budak baru nak upppp. ilaa sendiri pun tak paham kadang-kadang apa yang nak disampaikan.hahaha

oklah, okbai!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri