Perasaan Apakah Ini?


Assalamualaikum and selamat petang awak!
Almost a week im going to be someone wife. Ya Allah, nervous sangat. macam-macam perasaan ada sekarang ni. giler tak. perkahwinan adalah satu perjudian hidup till forever bersama-sama partner life kita. baik buruk pasangan kena terima seadanya. no more jadi judges. no more cari kelemahan pasangan. betulkan apa yang kurang dan yang lebih itu adalah reward utk kita.

Dupdapdupdap. Nak makan pon tak lalu. macam lah aku yang kena terima nikah dengan tok kadi*tutupmulut. ahak. you noe wat, hidup berumah tangga ni bukan sekadar menghalalkan apa yang haram tetapi ia adalah satu fasa di mana kita diuji dan terus diuji dengan perangai dan sikap pasangan kita. how far you can go together untuk facing ujian by ujian yang bakal tiba.*deep

Dear FP,
how fast time fly together with the pahit manis moment untill we've reach the wonderful dreams (married) that we actually do not expect all things happen in a short time. Please be a good imam to me till hereafter. Yes, semua benda boleh diucapkan dengan kata-kata tapi tak semestinya mampu dilakukan dengan serta-merta. Everyone needs time to change and accept something new to learn sebab kita bukan malaikat dan bukan nabi. am i right FP?
p/s:even ilaa tahu fp xbaca blog ni, ilaa still harap he is one of the loyal silent reader blog ni*ahak!)

dah puas membebel dah puas mengarang, ilaa chau dulu. nak je menjerit IM GETTING MARRIED!!gituuu kawww!!okbai!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023