Posts

Showing posts from August 2, 2015

Waiting Is a Mistake?

Image

Thank You FP!

Image
Assalamualaikum and selamat pagi. Sepatutnye semalam dah buat entri berbunga tapi disebabkan sibuk tahap gaban. So, nak berceloteh pagi ni. Alang-alang dah mula menaip dan curik sedikit masa, so sudi2 lah pinjamkan mata awak untuk baca ni. Ilaa punya penulisan tak setanding writers yang bijak pandai . Do not judge me over to the top ok awak. *panjanglah pulak intro aku. Yang mana jadi silent reader, ilaa ucapkan terima kasih sebab sudi baca blog merepek ilaa ni. Ini bukan blog berilmu. Sekadar cerita kosong. Second diary for me but not really personal to awak baca.
Bila sebut je perempuan, awak dah boleh agak dah perangai dorang macam mana. Kebudak-budakan, manja tak bertempat, sensitif. Even though dorang dah bergelar isteri, mak. Allah dah lahirkan wanita memang macam tu. Jadi, siapa yang layak membentuk dan corakkan mereka ke arah lebih baik kalau bukan si tulang rusuk mereka. *lagi intro yang takde kaetan dgn entri.Ilaa one of them yang punya perangai quite kebudakan.
Alhamdulill…