<
IlaaSuhailaa
6 Ramadhan
Monday, June 22, 2015 • 9:05 PM • 2 comments


Assalamualaikum..
alhamdulillah. Dah masuk hari ke 6 kite berpuasa. dalam bulan mulia ni macam-macam dugaan lah terima. dari segi masa, kewangan tenaga and so on lah. bukan senang nak berniaga dalam bulan puasa ni sayang. nampak biasa je tapi penat ya amat dong. pagi sampai petang kerja ofis. petang sampai malam turn utk bisnes pula. btw, ilaa tak kesah sebab semua ni berbaloi-baloi. ada hasilnya.syukurrr. Alang-alang dah bercakap pasal Ramadhan, jom kita tengok apa doa untuk Ramadhan hari yang ke - 6 :


 

Dah baca?aamiin. bagus bangat. dapat pahala dah korang sambil-sambil cari ilmu dapat berkat ramadhan. mintak doa daripada Allah agar terhindar diri daripada benda-benda yang tak baik sepanjang Ramadhan ye awak . InshaAllah. psst, korang berbuka puasa dengan apa ye hari ni? ce cter?heee..

kbai!



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa