PERGI JUA

 

Assalamualaikum..
bukan nak berkira dan bukan nak menunjukkan rasa tak puas hati tapi nak cakap yang hari ni hari yang terakhir bersama partner yang paling akrab. hari ni hari terakhir dia berada di satu tempat kerja ilaa.maybe rezeki dia bukan di sini. apakan daya, mainan manusia memang selalunya begitu. hidup dengan jujur selalu ditindas berbanding dengan hidup dengan kaki kipas ni.

Takpe, rezeki bukan pada manusia tapi pada Maha Pencipta. ilaa percaya ada yang lebih baik menunggu dia suatu hari nanti. InshaAllah tapi pasni datang kerja dengan semangat pom dah semakin hilang. uwaaaa, kenapalah selalu je jadi benda camni dekat ilaa. setiap tahun pula tu. ada je yang pergi tinggalkan ilaa. maybe kena cari partner yang sehidup semati dah kot. gittewww..

bile si partner ilaa takde, wajib dah keseorangan plak laa ilaa. lunch sorang-sorang. buat kerja tak hiraukan orang. pergi kerja balik kerja. macam forever alone lah pulak kan.nasib baik buat bisnes sekali dengan dia. atleast terubat lah gak rindu dekat partner sorang ni. tak kisah lah kan if dia takde rezki dekat sini. maybe rezeki dia dekat luar. who know?

29 Januari 2015 (Khamis) last day bersama partner





Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri