Posts

Showing posts from July 6, 2014

Bazar Ramadhan

Image
sumber : google image
Assalamualaikum dan salam Ramadhan tercuit hati pasal bazar Ramadhan tahun 2014 ni. tahun lepas sebagai pekerja airline tahun ni sebagai pekerja gomen. banyak plak perubahan dan kelainan ilaa dapat. dulu tiap kali masuk kerja, wajib pi bazar berdekatan dengan Aiport. sekarang, jarang-jarang je.
Gambar kat atas tu antara kedai yang paling laku macam barang panas gitew tiap kali puasa. satu periuk besar tu kejap je dorang jual. perhh, memang terbaik la kan nasi beriani ni.nak cube kena datang Kelantan and boleh pi bazar Kota Bharu berdekatan dengan stadium. makk aii, orang tu tak payah cakap. ramai sangat macam semut pon hado
yang paling feveret bila pi bazar ni sudah tentu tang makanan dan kuih muih. gulp, telan airliur lah korang. rambang mata pula tu. tak tahu nak beli yang mana satu. cop! jangan ikut nafsu. belilah mana yang perlu. kalau ikotkan hati sangat, satu bazar nak beli kan2.
kuih muih pula macam2 rupa. colourful gitew. bau pom sodaap. opss, tak pasal2…