<
IlaaSuhailaa
MH370 Missing
Saturday, March 8, 2014 • March 08, 2014 • 0 comments


Ya Allah, semoga Engkau permudahkanlah urusan mencari kapal mas MH370 yang telah hilang.
Ya Allah, semoga Engkau selamatkan semua penumpang termasuk cabin crew dan kapten..
Ya Allah, semoga Engkau dapat memberi petunjuk di manakah mereka berada.

Kuatkanlah hati mereka yang terlibat untuk menempuhi semua ini. Sesungguhnya ujianMu itu tidak siapa boleh duga. Aamiin

Behave please
Tuesday, March 4, 2014 • March 04, 2014 • 0 comments



Assalamualaikum
please stay away from my life because we now are nothing.nothing!!
so, do not act that you do not have any sin or watever. we are just nothing without people around us.

keepi in silent before the lava burst out!



Tuesday Mood
Monday, March 3, 2014 • March 03, 2014 • 0 comments



Assalamualaikum..
Mengantuknya bila dah tak cukup tido. Breakfast pon tak. aiyak, macam mana kerja nak ok kalo tenaga dalam badan pon takde. korang pernah tak susah nak berterus-terang dekat orang yang kita rapat? seriously, ila dah banyak kali pernah berada dalam situasi ni.

Sebenarnya niat kita tu sebab tak nak sakitkan hati dia bukan apa. tak nak bagi dia terlalu banyak fikir masalah kita. lebih-lebih lagi melibatkan perasaan. mana taknya, runsing dorang pikir lain daripada tujuan kita. nevermind, hidup kalau takde masalah itu bukan namanya hidup.

paling senang nak dapatkan semangat untuk teruskan hidup ni adalah dekatkan diri dengan Allah. lakukan apa yang Dia suruh dan tinggalkan laranganNya. ila jugak suka dengar motivasi daripada penceramah dan ustaz-ustaz. terkadang apa yang dorang sampaikan, sangat-sangat memberi kesan pada semangat diri.

pernah satu ketika dahulu kawan ila sindir ila. dia cakap kalau kita mengadu pada manusia,kita takkan dapat apa-apa. memang ada betulnya jugak tapi ila ni suka kalau sahabat kita sendiri boleh kongsi pendapat dan semangat kepada kita. tak salahkan sayang?

papepon, semua itu bergantung pada diri sendiri. if kita pilih jalan salah, maka pengakhirannya jugak tidak baek. sekiranya kita sedar di pertengahan jalan, maka Allah akan membantu kita dalam setiap langkah. InshaAllah.





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa