Posts

Showing posts from January 12, 2014

Lyric Encik Mimpi Rindukanlah

Image
Encik Mimpi Ku benar benar sayang pada dirimu oh kasihku
Janganlah engkau ragu pada diriku
Daku berkelana mencari harapan yang kita impikan
Dari terbitnya sang suria hingga tenggelam Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh ikhlas ikhlaskan lah hatimu Rindu rindukanlah diriku
Sepanjang hari harimu sayangku
Ku adalah milikmu sayangku
Ku adalah milikmu yang kau rindu Doa doakanlah diriku
Di dalam hatimu
Di dalam nafasmu
Sepanjang hari harimu Ku benar benar sayang pada dirimu oh kasihku
Janganlah engkau ragu pada diriku Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh ikhlas ikhlaskan lah hatimu
Rindu rindukanlah diriku
Sepanjang hari harimu sayangku
Ku adalah milikmu.. Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh ikhlas ikhlaskan lah hatimu Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh jangan janganlah kau bersedihkan hatimu kekasih
Rindu rindukanlah diriku
Sepanjang hari hari…

Itu Semua Rahsia Allah

Image
berbicara itu senang namun pemilik hati itu tak siapa tahu bagaimana perasaan mereka andai seru tidak datang menjemput.

Family Day Bersama Staf Veterinar,Universiti Malaysia Kelantan.

Image
 mangsa-mangsa bakar.. ^^,
seram tengok ombak di Perkasa Beach Resort,Bachok. Maklumlah musim gelombang bergelora
ni disebabkan flash camera ke ape ni sampai tutup mate..hahaha
terbaik dari ladang. sotong tu punyelah besa. menjerit jugak nak bersihkan sotong tu.. =.='
tadaaaa!!! hidangan sampingan selain bakar seafood. perut dah jalan ke depan bila telan semua makanan kat atas nie