Tahun Baru 2015



Assalamualaikum
Alhamdulillah, hari ni baru berkesempatan update blog disebabkan banjir yang sangat teruk di Kelantan baru-baru ni. 2014 pon telah melabuhkan tirai. banyak kenangan dan pengajaran yang pahit mahupun manis telah pon berlalu. dah masuk tahun 2015 ni maknanya azam pon mesti baru kan dan maknanya umur pom dah makin meningkat.fuhhh!

wishlist ilaa pada tahun 2014 semuanya tak mencapai target. harap tahun 2015 ni target ilaa yang paling bermakna lagi penting tu tercapai. InshaAllah. apa azam baru korang?mehla bisik-bisik kat ilaa. nak tahu jugak.boley gitu??hehehe
5 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Bukan Takde Jodoh

CIMB CLICK