<
IlaaSuhailaa
Tahun Baru 2015
Wednesday, December 31, 2014 • 6:55 PM • 5 comments



Assalamualaikum
Alhamdulillah, hari ni baru berkesempatan update blog disebabkan banjir yang sangat teruk di Kelantan baru-baru ni. 2014 pon telah melabuhkan tirai. banyak kenangan dan pengajaran yang pahit mahupun manis telah pon berlalu. dah masuk tahun 2015 ni maknanya azam pon mesti baru kan dan maknanya umur pom dah makin meningkat.fuhhh!

wishlist ilaa pada tahun 2014 semuanya tak mencapai target. harap tahun 2015 ni target ilaa yang paling bermakna lagi penting tu tercapai. InshaAllah. apa azam baru korang?mehla bisik-bisik kat ilaa. nak tahu jugak.boley gitu??hehehe



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa