Dalam Diam



Assalamualaikum korang
macam ni lah kalau dah hari pertama bekerja. agak liat nak mulakan kerja tu. aiyakk. bangun ila bangun. rajinkan diri anda . no one can make you move melainkan diri sendiri. wahhhh, pagi2 lagi dah love bagai. apa mau buat. dah fallen in love. what??no lah. bukan ila bukan sesiapa. saje je kan nak membebel dalam blog ni daripada tak terusik langsung.

Dalam diam akan ada hati yang terusik. dalam diam, ada hati yang memendam. dalam diam, ada hati yang terluka. memang tak disangkal lagi, dalam diam semua benda tersimpan rapi dalam hati. haduhh, berdrama lagi kali ni si ilaasuhailaa. maafkan saya. mula berbicara lagi pasal hati dan perasaan dan itu semua adalah DALAM DIAM.

quite sukar nak baca hati orang yang tak nak berterus terang. banyak bagi hint melalui kata-kata dan tindakan. yang makin buat kita confuse dan terus confuse dengan perasaan diri sendiri dan perasaan pihak satu lagi. adakah wajar si dia tidak mahu berterus terang kerana tak nak bagi harapan yang menggunung? is it possible benda ni boleh bertahan dalam jangka masa panjang.

ilaa faham dan cuba memahami situasi seperti ini. kita tengok sampai bila 'permainan ni berlangsung' and I'm really excited to know the THE END of the story. wahh, dah tadi cakap drama kan. soo, wajib ada ending dia la kan. tak kira lah HAPPY or SAD ending. can i? titik!  continue work!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri