Belum Berakhir Atau Sudah



Assalamualaikum dan selamat pagi
hari semalam adalah kenangan dan hari ini adalah harapan. yaaa, betul lah kan hidup kita ni macam roda. kejap atas kejap bawah. kejap hepy kejap sedih. you really know what I mean. korang, hargailah kawan baik korang sementara mereka masih ada.

mereka bukan ada ketika senang bahkan ketika kita susah. jangan cari kawan yang suka cari pasal dan penting diri sendiri. masyaAllah, kawan macam tu boleh campak je tepi jalan.*ops,ter'emo sudah. kali ni ila di duga dengan kehadiran kawan baik lelaki. sungguh berbeza dengan kawan girls ni.

dia baik + jujur + sangat tulus orangnya dan of coz seorang yang always supporting me in whatever situation cuma dia jenis tak paham gelagak orang perempuan ni. serious! memang dia zero pasal girl.tak kisah lah dia zero pasal girl janji dia sangat2 baik dan pandai jaga kehormatan orang perempuan.

ilaa sayangkan dia sangat-sangat walaupun sebagai kawan baik dan ilaa doakan yang terbaik supaya dia bertemu jodoh secepat mungkin. aish, dia masih single dan mencari teman hidup. nak tolong adjust kawan, ilaa takde kawan yang single mingle lagi. opss! tipu sangat.

btw, hubungan ilaa dan dia dah tak macam dulu. dah tak rapat macam biasa.sedihnye. ini disebabkan perkara-perkara kecil je tapi mungkin besar bagi dia. sekarang dia tolong jaga ilaa daripada jauh je. dah takde hangout dah takde gurau-gurau and of course maybe dah berakhir untuk selamanya..waaaa.

if dia boleh baca blog ilaa ni pasti dia tahu yang ilaa pom sedih jugak dengan kehilangan teman tapi mesra sorang ni. untuk kebaikan dia dan ilaa, ilaa rela kot jadi kawan normal bukan kawan baik.*mood down giler sambil feeling lagu sedih. percaturan Allah tu dah terbaik. terpulang pada kita je nak hadap cmner. bergantung pada Allah itu lebih baik.kan sayang?

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023