<
IlaaSuhailaa
Bazar Ramadhan
Tuesday, July 8, 2014 • 8:44 PM • 2 comments




sumber : google image

Assalamualaikum dan salam Ramadhan
tercuit hati pasal bazar Ramadhan tahun 2014 ni. tahun lepas sebagai pekerja airline tahun ni sebagai pekerja gomen. banyak plak perubahan dan kelainan ilaa dapat. dulu tiap kali masuk kerja, wajib pi bazar berdekatan dengan Aiport. sekarang, jarang-jarang je.

Gambar kat atas tu antara kedai yang paling laku macam barang panas gitew tiap kali puasa. satu periuk besar tu kejap je dorang jual. perhh, memang terbaik la kan nasi beriani ni.nak cube kena datang Kelantan and boleh pi bazar Kota Bharu berdekatan dengan stadium. makk aii, orang tu tak payah cakap. ramai sangat macam semut pon hado

yang paling feveret bila pi bazar ni sudah tentu tang makanan dan kuih muih. gulp, telan airliur lah korang. rambang mata pula tu. tak tahu nak beli yang mana satu. cop! jangan ikut nafsu. belilah mana yang perlu. kalau ikotkan hati sangat, satu bazar nak beli kan2.

kuih muih pula macam2 rupa. colourful gitew. bau pom sodaap. opss, tak pasal2 kan makruh.ok, dah2. psst, bazar Ramadhan dekat tempat korang paling femes apa ek?cer bagitahu ilaa. mane tahu boleh buat panduan berbuka di tempat orang.teheee

 





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa