Safi Balqis



Assalamualaikum.
kecantikan dan perhiasan dengan wanita adalah sangat-sangat tidak boleh dipisahkan. apatah lagi demi menjaga aset diri sendiri supaya kelihatan anggun dan menawan. cehh, skem giler ayat ilaa. nak review produk yang ilaa guna je bukan apa pom.

btw, untuk pengetahuan korang ila adalah pengguna tegar Safi Balqis selama 2 tahun. kenapa ilaa boleh setia giler dengan Safi Balqis ni?jawapannya adalah produk laen tak bersesuaian dengan kulit muka ila.muahaha..meh tengok apa yang berlaku pada muka ila kesan daripada penggunaan Safi Balqis :

- mengecutkan jerawat dalam masa yang singkat
- kulit muka semakin cerah dan mulus
- memudarkan parut pada muka
- kulit jadi lembap dan tidak berminyak

benda yang wajib ila akan guna tiap hari adalah pencuci muka (setelah seharian bekerja menghadap habuk dan kotoran disekeliling), krim muka malam (sebelum tido) , penyegar (after mandi terus sapu,terus perhh segar je muka ni dan pengsan bile tengok ada lagi kesan kotoran di muka although lepas mandi) and pelembap muka malam (kalau malas pakai krim malam, amek masa 2 -3 minit sapu je dekat muka,sonang)

haa,korang plak guna produk pe?bagi ilaa,masa muda ni lah kena jaga kulit dan kesihatan. bukan untuk tatapan orang tapi untuk kebaikan diri sendiri. iye dop? soo, tak semestinya produk tu kena mahal sampai beriban-riban. asal menjadi sudaahh

chauu!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri