Posts

Showing posts from August 18, 2013

Pekerjaan yang tak disangka..

Image
Malindo Air
Assalamualaikum w.b.t.Alhamdulillah, finally blog ni ter'update jugak. Kesekian kali mencari idea, mencari dan mengejar idea. Inilah hasilnya (ayat mula matang). Cer tengok jap tajuk entry ila hari ni.. ^__^
Betul dan sangat tepat sangat lah kata orang, benda yang kita tidak rancang, kadang-kadang akan terjadi dalam hidup kita. Ila tak pernah sangka yang ila berpeluang untuk bekerja dalam syarikat Airlines. Selama nie bajet kerja ofis je.
Bukan nak megah dan bukan nak menunjuk, itu adalah sekadar luahan ila. Siapa tak nak bacam sila keluar dengan segera *ini adalah ugutan. cehhh, ila gurau jelah. Korang nak tahu tak, punya lah nervous masa mula-mula bekerja dengan airlines nie. Bak kata bos ila 'zero mistake'.
ZeroOo Mistake!! Masa tu ila pikir, aish manalah ada orang boleh buat zero mistake. Masa tu dah gelabah giler. Kerja must be done by team. Maklumlah, ila kan orangnya pendiam. (lahh sangat). Tak kenal maka tak cinta. Bila dah berbulan2 ila kerja dengan M…