Posts

Showing posts from April 21, 2013

Fenomena Gwiyomi

Image
penyanyi asal Gwiyomi
gwiyomi by Malaysian (seyes cute!)

gwiyomi by others country 

gwiyomi versi lelaki
credit to google image
Seeee! sekarang dah tak heran dah benda2 camni jadi ikutan seluruh dunia dengan cepat. Segala-galanya hanya berada dihujung jari kita. Gwiyomi = cute. Dah macam-macam versi gwiyomi ila tengok. Yang kiut miut, yang lawak , yang tak jadi. 
Ketawa sorang2 kawe tengok. Sebahagian daripada kita ada yang tidak setuju dengan ikutan benda macam ni dan ada yang menganggap benda ni hanyalah untuk hiburan semata-mata. Terpulang pada korang camne nak nilai..Tapi jangan sampai menjatuhkan maruah diri sendiri.
1 + 1 = Gwiyomi! 2 + 2 = Gwiyomi! 3 + 3 = Gwiyomi! 4 + 4 = Gwiyomi! 5 + 5 = Gwiyomi! 6 + 6 = Gwiyomi!
Elok juga buat senaman tangan dengan gwiyomi nie.Hahaha, terpikir jugak if baby kecik2 tu buat gwiyomi. Konpem kiut tahap KLCC.. ^_^

Dah Bosan?

Image