<
IlaaSuhailaa
Saya pun tak sempurna
Tuesday, February 19, 2013 • 7:38 AM • 0 comments

  kredit to facebook

Ada macam-macam perangai dan gelagak kawan-kawan yang kita jumpa. Bak kata ramai orang , nak tengok siapa kita , lihatlah siapa kawan kita. Sangat setuju dengan kenyataan tersebut.

Yang baik bawak ke arah lebih baik yang teruk pandai2 lah korang pikir sendiri. Ila tahu bukan korang tak tahu kawan korang camne. Kadang2 korang saja je tutup mata keburukan kawan sendiri, sebab tak nak orang nampak aib mereka. Sayang lah katakan.. ^^, Thumbs up!

Apapepon, manusia memang tak sempurna.. Dalam bersahabat , pasti ada pasang surutnya. Bukannya dalam percintaan je. Bak kata pepatah lagi lidah boleh tergigit ,apatah lagi kita manusia yang boleh melakukan kesalahan bila-bila masa..

mutiara kata :
Jika kita hendak berubah menjadi lebih baik , Allah akan turunkan orang yang baik-baik menjadi sahabat kita untuk membantu dan memudahkan jalan untuk kira berubah..Alhamdulillah.. 



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa