Posts

Showing posts from June 17, 2012

TitleUntitle

Image
] comeyy!!

Jangan sesekali cuba

Image
sumber : facebook

mencari yang halal itu adalah lebih baek

Terbaik!

Image
sumber : facebook
Cuba julingkan mata korang dan tengok apakah yang tersembunyi dalam gambar kat atas..

Tengok je..

Image

I Love Nescafe

Image
haaa...assalamualaikumm..tak jawab dosa..kalu jawab dapat pahala.. :D sape-sape kat sini penggemar nesacafe? sila angkat kening..sila jangan meroyan wahai ilasuhaila
oke2..serius nie..ila ada dengar penggemar kopi tak kira la kopi papepom..kopi cap kapal api ker..cap kapak ker..kopi timbang ker..janji namanya KOPI..ada yang sampai ketagih tahap kritikal..iye ke?macam mana perkara camtu boleh berlaku?
untuk pengetahuan korang..dulu ila nie bukan seorang penggemar kopi..tapi apabila mule menjejak semester akhir..ila mula berjinak2 dengan nescafe..pada mulanya,tiap kali ila minum mesti diserang sakit kepala yang kuat..tapi lama kelamaan benda nie dah tak jadi..
erm..nak cakap sampai tahap ketagih tu takla kan..ila lebih prefer minum nescafe dalam sachet berbanding serbuk dalam botol...kenapa?disebabkan dalam sachet nie takde bagi efek kuat sangat berbanding dalam botol sebab dalam paket dah banyak campuran kan..i guess..*walhal sampai tak boleh tido...
bukti ila kate dalam botol lebih kuat ef…

Kaum Hawa Ayuh..

Image
sumber : pakarcinta