Posts

Showing posts from June 3, 2012

“CONTEST : 1st CONTEST BY WANIEY20~”

Image
waniey20
hadoi..hadoi..tak penat..saje rambang mata nak join GA..jangan jeles okeh! nak join camner?haa..klik la banner di atas..tak susah pom.. segala bagai syarat tu boleh la korang tahu kalo nak join GA nie..
da ciapp!!

"GA AmerCorner Free Domain and Aquapic Lomo. "

Image
AmerCorner GiveAway
lalalala...mari berjogging joget..ewah..ewah..ewah..*menari gaya Zizan Super Spontan
tangan dah mula gatal nak join GA..uit..uit..pe salahnya..yang untungnya kita semua..iye ke tidak? erm..hadiah melalui heartbeat ila serahkan saja kepada owner  blog tersebut.. okehla..nak join jugak ye?
sila klik banner di atas..
kamu ila nak tag :
http://leyha1104.blogspot.com/ http://lovetiramisu-erah.blogspot.com/ http://haidaramir.blogspot.com/

Jatuh Cinta Senang..Mintak Putus Lagi Senang!

Image
waktu dahulu kala : aku sayang ko like crazy lahh! aku nak hidup semati dengan ko..susah senang dengan ko..lautan najis sanggup aku redah..gunung berapi sanggup aku daki..perhh!! berpuitis bermadah pujangga..kalah filosofer !!
pada zaman berkala-kala : kau gilee..kau gilee..kau gile...pegi mampos ko dengan hidup ko..jangan ganggu hidup aku lagi..aku nak putus dengan ko..ko tak layak dengan aku..ko akan dapat psgn yg jauh lebih baek daripada aku..kasi pelempang nak?*wahh..ayat macam pee je ..
itulah biler mule-mule bercinta cintun tak hingat dunia..semuanya manis..yang buruk pun jadi baek..entah la nak kate apa..kate orang kalau sayang pom jangan lah lebih-lebih..ingat yang bercinta tu manusia..jadi mereka punye perasaan bile2 masa akan berubah..see!
bile dah taruh harapan setinggi gunung..kesannya pada diri sendiri..korang kena ada ragu2 jugak pada pasangan korang..tak semestinya depan kite dia baek belakang kite pom baek..*syakwasangka..hak2.. kalau tibe-tibe dia berubah angin nak tukar pa…

Tiap Orang Sudah Ditentukan Masanya..

Image
assalamualaikumm..ila nak ucapkan takzi