<
IlaaSuhailaa
Miss childhood memory
Tuesday, July 17, 2012 • 10:32 AM • 4 comments


sumber : facebook

assalamualaikumm..dah nak puasa ye kite..aish,dah tak sabar dah ila..tetiba teringat zaman kanak-kanak dulu..walaupun puasa,petang2 pergi kedai beli gula2 macam kat atas nie untuk jadi makanan selepas berbuka sebab tak pergi lagi terawih kan.. :-)

time berbuka tu,duk teringatkan gula2 yang dibeli petang tu..eksaited macam tak pernah makan.padahal hari2 makan,cuma bezanya makan pada bulan puasa..kecik2 dulu,puasa pun tak reti letih..asyik duk maen kejar2 macam upin ipin tuu..seronoknya bile ingat balek semua tu..just nice!

nak semua tu berulang tu tak mungkin..dah besar panjang dah.hehe..by the way,harap Ramadhan tahun ni berjalan dengan lancar dengan kedatangan anak saudara yang makin bertambah nie..insyaAllah..



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa