Jatuh Cinta Senang..Mintak Putus Lagi Senang!



waktu dahulu kala :
aku sayang ko like crazy lahh! aku nak hidup semati dengan ko..susah senang dengan ko..lautan najis sanggup aku redah..gunung berapi sanggup aku daki..perhh!! berpuitis bermadah pujangga..kalah filosofer !!

pada zaman berkala-kala :
kau gilee..kau gilee..kau gile...pegi mampos ko dengan hidup ko..jangan ganggu hidup aku lagi..aku nak putus dengan ko..ko tak layak dengan aku..ko akan dapat psgn yg jauh lebih baek daripada aku..kasi pelempang nak?*wahh..ayat macam pee je ..

itulah biler mule-mule bercinta cintun tak hingat dunia..semuanya manis..yang buruk pun jadi baek..entah la nak kate apa..kate orang kalau sayang pom jangan lah lebih-lebih..ingat yang bercinta tu manusia..jadi mereka punye perasaan bile2 masa akan berubah..see!

bile dah taruh harapan setinggi gunung..kesannya pada diri sendiri..korang kena ada ragu2 jugak pada pasangan korang..tak semestinya depan kite dia baek belakang kite pom baek..*syakwasangka..hak2..
kalau tibe-tibe dia berubah angin nak tukar pakwe/makwe?macam mana?sapa yang niaya..tepuk dada tanya hati..

hangat-hangat tahi ayam macam ni lah boleh kasi pelempang berjutaaaaaaaaaaaaaaaaaa kali..hah?puas hati tuu..saba saba..kalau ada jodoh tak kemana..macam ikan dilaut asam didarat dalam periuk bertemu jua..*baca versi iklan raya..hahaha

okehlah..ada akal..ada iman..ada pemikiran waras..jadi pikir lah mana baek mana buruk..iye dop?
chauu!!
4 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh