Kembar Ila dah Konvo..Tahniah!



assalamualaikum semua..salam Rejab kepada semua muslimin dan muslimah seluruh dunia.semoga dengan bulan yang penuh keberkatan nie,kite boleh hijrahkan hati kita supaya lebih dekat kepada Allah..

tengok tak gambar kat atas tu?sama tak dengan muka ila?haiyya..macam mana nak compare dengan ila kalo ila tak letak gambar ila jugak..takpela..tengok dia macam tengok ila jer..*lainyaa ila tembam dia kurus..urh! nilah kembar ila..si ilie..

dia konvo awal sebab dia ambil diploma sains kesetiausahaan..2 tahun je..sungguh jeles..ila jugaklah 3 tahun..alhamdulillah berakhir jugak tahun dengan baik..okehla..tak mau berceloteh banyak..mood sekarang teruja nak merasai konvo tahun depan..heee..

baibaii.. ^^,




2 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh