Posts

Showing posts from August 21, 2011

ila sayang kawan-kawan ila..

Image
ila bukan memilih kawan dari segi rupa..harta benda..tapi kerana perangainya..ilmunya..agamanya..dan ciri-ciri yang menepati dalam memilih kawan..bak kate Wardina safiyyahdalam Ini KisahKu..kalau kite nak berubah jadi orang yang baek..maka Allah akan turunkan kite kawan yang baek2..
sangat2 setuju dengan kata2 Wardina..if semua itu hanyalah kate2 di mulut tanpa ada niat utk berkawan dgn orang baek tapi hanya ingin mengambil kesempatan atas kelebihan sahabat..maka semua itu pasti takkan terjadi dan Allah takkan turunkan kawan2 yang baek..
sebab itu ila sangat2 bersyukur dikurniakan sahabat sejati seperti Amirah Sabary ..sangat2 bertuah dapat kenal sahabat macam dia..1000 dalam satu..sanggup menolong kawan walaupun diri sendirik penat..dan ada masalah..
ila sayang dia macam adik-beradik ila sendirik..dia seorang yang kental..tapi degill..hehe..jngan marah ye..nati kena jual..^^,
thanx mirah for being my bestie and hope our friendship till end..aminn..

p/s : ila sayang gak kawan2 yang laen..…

aku tak suke tekan hon kereta..

Image
imej google
yeay..nexweek da nak raye..selamat hari rayeeeeeeeeeeeeeee!!! bagi yang nak balik kampung tu..semoga perjalanan ke destinasi yg ditujui itu dapat sampai dgn selamat..pasti seronok dapat jumpe mak ayah.adk bradik dan sedara mara kan2?
tajuk len citer laen..oke2..sebenarnye aku paling anti tekan hon kat orang..dgn itu bile ada orang hon kat kereta aku...telinga aku jadi bingit!! cukup2 benci...*saba..puasa..
yelakan..hari2 gune kereta..pasti boleh tengok macam2 ragam pengguna jalan raye..lebih2 lagi skrg nak masuk musim raye..n 4 sure lah jalan makin jam dan akan kedengaran bunyi hon yang kuat dan bising..^^
papepom..hon itu ada baek dan buruknye..jadi..jgn gune ikut suka hati je la kan..hormat-menghormati sesma pengguna jalan raye..tak kesahkan?