<
IlaaSuhailaa
pernah korang fikir tak?
Friday, August 5, 2011 • August 05, 2011 • 4 comments

lagi imej atok google

assalamualaikum..alhamdulillah..selesai berbuke puasa dgn rezeki daripada Allah..maka perkara yg wajib perlulah ditunaikan..da solat magrib ke korang??n_n

seyesly..ila nak tanya..pernah tak korang rase keinsafan yang mendalam dalam diri?nak buat nie pikir 2x..nak buat tu pikir banyakkkkkkkkk kali..boleh dikatekan nak buat sesuatu benda tu kena pikir..takot mendatangkan kemungkaran dan kemudaratan pada diri..

beruntungkan kalo org dapat hidayah daripada Allah..aku dengar cerita org yg dapat hidayah nie ..nak mengalir jer air mata nie..harap2..kita pom terpilih kan dan harap Allah sentiasa bagi nur hidayah kat kite nie..

ajal maut kite tak tahu..pe salahnya muhasabah diri sebelom terlambat..  :)

tahniah untuk iLasuhaiLa..
Thursday, August 4, 2011 • August 04, 2011 • 4 comments

imej atok google

korang nak tahu kenapa ila cakap tahniah utk diri sendirik?adakah ila sudah bertunang?dah nak kawin?dapat cabutan bertuah?orrr...dapat menang GA??

ohhh tidakk..tidak sama sekali..nampak tak gambar kat atas?haa..sape tak kenal maka dia tidak pernah belajar kereta lagi..*kejam..nie la lesen P..yg mane bermaksud Lesen Memandu Percubaan selama 2 tahun..

oleh itu..mulai 3/8/2011 hingga bile2 aku da tak perlu tepek P da..aku da dapat lesen besau..hoorayyy!! clap n clap n clap your hand..hehe...okelah..timbul motif berlagak plop..hehe..chauu chin chauu yee!!

terima lah diri seadanya...
Wednesday, August 3, 2011 • August 03, 2011 • 6 comments

godek dari imeh atok google..^^

entry pendek tapi tak berapa pendek..nak panjang..karang terkeluar air liur plop bace..^^..sorry bukan meraban hanya mau bersenda gurau aja dengan sayang2 ila..its mean nothing okey dear..

walaupun penat tapi ila gagahkan diri menyeru jari jemari utk menyampaikan dan berkongsi pe yang perlu dan tak perlu kite tahu..lihat lah diri kita..tataplah kelemahan dan kelebihan diri sendiri..pi kat cermin..cube bercakap dgn diri sendirik..kalo ade org kate kite giler..cakap kat dia.."lu langsi lu mati.."haha..kidding..

continue back to our main purpose here..kita harus menjadi seorang yg bersyukur..tak semua org mampu jadi perfect..sejujurnya..kita tak perlu menjadi org laen bagi menarik perhatian umum..kerana?boleh membawa binasa pada diri kelak..

haiyyo..korang jangan sesekali rase rendah diri macam ila nieh..sungguh tak nice okeh! the best ever things that can make we proud is when we can solve any problems with smile..agree?nati dapat pahala tau..senyumm lah..

bile keikhlasan dan keredaan mendampingi diri ini..terasa dunia penuh dgn nikmat dan kerberkatan daripada Allah..kalo someone try to be pefectionist..let them be just the way they want..the most important things is we must proud with ourself..okeh!

k lah ..daaaa...

jodoh pertemuan ditentukan Allah..
Tuesday, August 2, 2011 • August 02, 2011 • 0 comments

imej atok google

sesunggunye jodoh pertemuan itu ditentukan oleh Allah..kadang2 ia datang dgn sendiri tanpa diduga..
jangan merana..jangan putus asa..itu hanya dugaan diluar jangkaan kite..yang bahagia tidak semstinya kekal selamanya kerana?

kerana pertemuan itu pasti diuji dgn dugaan yg kuat..hanya yang mampu bertahan saja mampu mengekalkan hubungan kedua belah pihak..namun..jangan dikesali pe yang telah berlaku..percaturan yg ditentukan oleh Allah itu hebat..kite jgn sesekali bertindak dgn membuat perkara yg kurang cerdik jika hal ini terjadi..

sifat manusia yang saling ingin melengkapi ini boleh di atasi dgn menahan diri tapi bile da sampai seru..cepat2 la kawin..sesiapa melaksanakan perkara yg disukai Allah..pasti rezeki melimpah ruah..sebab tu la biler org da kawin..pasti rezeki akan mengekori..itu hadiah terbaek daripada Allah..tenkiuu Allah..

soo..jangan cepat melatah dalam sesuatu tindakan..kalo tak de jodoh dgn si dia..pasti ada yg lebih baek sedang mempersiapakn diri utk kite..utk membimbing kite..utk memperlengkap diri dgn ilmu..amal..iman..dunia dan akhirat..moga2 ila dan sape2 yg masih single nie dipertemukan jodoh dgn org yang baek2..aminnn...*gatal..^^,

2 In 1 Giveaway
Monday, August 1, 2011 • August 01, 2011 • 6 comments

2 IN 1 GIVEAWAY infonewbie mycraftzon Puasa dan Giveaway

nak join..nak join..
sape yang rase diri korang bertuah..sudi2lah menjoinkan diri anda dgn klik pada gambar di atas..kan korang orang yg bertuah kan..kot2 ler menang..tehee..aku sekadar mencube naseb..

psstt..admin blog jngn lupe inform kat ila ek kalo ila menang..hehe..maklumler busy ngn study..ecehh..ado peluang ko nak menang..tawakkal ajo..hehe

nama yg nak letak : ila suhaila

oke done!!



bazar Ramadhan oh bazar Ramadhan..
• August 01, 2011 • 4 comments






semua imej daripada google : jangan marahhh..^^

assalamualaikum dan salam Ramadhan buat semua blogger kesayangan ila..
korang2..aku nak citer  nie..semua nie pasal bazar Ramdhan..sungguh dasat..kenape?kerana Bazar Ramadhan lah semua jalan jam..tapi itu bukan bermakna aku tak suke Bazar Ramdhan..sebab aku pom gile kalo tgk makanan..lebih2 lagi puasa..

nak dijadikan citer..aku kan berulang daripada rumah ke tempat belajar..mak aii..kalo kelas tamat kul 5..mampuih la..kena berhadapan dgn jalan jam r tapi aku suke bila tgk suasana dgn ramai org..dgn family sekali angkut bile kua beli juadah utk berbuke..tersenyum aku tengok gelagak dorang..

antara bazar Ramadhan sepanjang perjalanan pulang ke rumah :
di Kok Lanas
di Melor
di Pasir Tumbuh
di Kubang Kerian..

aku per lagi..buke cermin kete..hidu bau makanan..haish..makruh..hehe..k lah..selamat berbuke..



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa