Posts

Showing posts from March 27, 2011

follower yang ke 100...tahniah!tahniah!

Image
mai dekat cket..dekat lagi...hoorraaayy!! da capai 100 rupe-rupenya follower aku nie..
nak tahu sapa dia follower yg ke 100 yg bertuah nie?? ayuh terjah..
Seorang Isteri Yang bukan QUEEN CONTROL ok...dan juga RATU yang berkuasa veto pada 2 askar yang banyak akal.

Acik Anie..
alahai kiut x anak2 cik Acik Anie nie..geram nak cubit pipi tu..hehe..karang xpasal2 Acik Anie marah aku..
oke..terima kaseh kpd Acik Anie coz sudi follow blog saya yg sesungguhnya banyak kekurangannya..
jOm sama2 terjah bLog blogger nie...terjah!!!



tak penah berpuas hati..

Image
lumrah hidup..kadang-kadang kite sendiri terdetik dalam hati bile dpt something drpd kawan2..mak ayah..partner tersayang.. ada jer yg nak merungut..
ehh..xlawa lah..xcunlah..kecik nye hadiah nie..asal buruk sangat rupe hadiah nie..x up to date lah baju nie..eee..xsuke..!!benci!!*bace dgn gedik cket..mcm2 lah..nak list pom xmemadai..

aku mengaku..kadang2 aku ada jugak merungut dengan benda yg aku dpt..nak laen dpt laen..tapi..aku x cakap depan2 la..ckp sorang2 atau ckp dlm hati jer..supaya org laen x tersinggung...kalo terlepas cakap??mampoih hang sat lagi..

banyak da aku tengok depan mate..kalo orang buat makan kecik2 jer..ada la suare sumbang ckp2 blkng..xsedap lah..kuih tu murah la..xder kelas la..itu manusia..pasti aje ada yg xkena..

budak2 lagila..kalo mak ayah dorang silap beli hadiah k barang2 sekolah..dorang terus protes depan mata..naseb baek budak..kalo org tua or dewasa??buruk betol perangai cmtu..

 bersyukur la dgn pe yg ada..rezeki Allah xsemestinya dlm bentuk wang ringgi…

Katek Lagi!!

Image
KAtek
kenapa mesti Katek lagi??jangan banyak tanye..da aku nak sebut Katek..aku sebut Katek jugak!! banyak maen betol la si IlasuhaiLa..
sebenarnya aku sertai segmen yg dibuat Oleh satu-satunya Puteri yg aku kenal yg maseh ada kat dunia nie.. xtahu lah tu segmen pe..meh,tekan sini SEGMEN.. sekarang da tahu..?so,tekan mouse then usha sI Katek punye segmen,,
thanx katek sebab sudi komen saya punye blog..sesungguhnya blog nie bykkkkk kekurangannya.. haa..pasal shoutbox or shoutmix tu..sy xpndai r.. sebab tu saya xletak pom..
kpd blogger yg komen kat segmen si Katek nie.. trimas bnyak2 atas cdgn utk mmbaiki blog ini supaya lebih baek.. sy syggggg anda semua!!

salah paham ngan Dato' Siti NurHaliza??

Image
sumber :google image!
hyee!! cun x dato' siti??mestila cun..cun lagi kalo pakai tudung kan2?? sape setuju tunjuk peace!
mediamalaya oke..berbalik kpd tajuk entry aku tu..mesti korang pom da lebih tahu awal daripada aku kan..? pasai pa??pasal.....klik media malaya..tu lah jawapannya..
aku nak citer cketlah..oke cmnie..pe yg aku tahu ramai paparazi mamarazi yg amik gmbr Dato' siti masa dye duk nyanyi kat mane entah la..aku pom xtahu.. snap!snap! gmbar..tengok2 dorang focus on 'perut' Siti..
haaaa...ada perubahan tuu..pe tandanye..kecoh mengatakan Dato siti pregnant.. kecoh punye kecoh..akhirnya Dato Siti mmbetolkan salah paham.. beliau pom mngeluarkan status kat twitternya bahawa dye 'tdk mengandung'..lemak lebihan rupenye..hehe
maybe xder rezeki lagikan.. jadi spekulasi yg di uar-uarkan media tu ternyata salah.. xpe..atleast kite tahu perkembangan diva Malaysia nie..
aku doakan Dato' Siti dpt menimang cahaya mata xlame lagi..insyaAllah.. (^____^)v

SEGMEN BEN ASHAARI :DECO DECO BENG BENG BOONG !

Image
klik gmbr nie tuk keterangan lebih lanjut..!! 
ayuhh!! pakat join ramai2...(6____6)

rupa-rupanya Qaseh Dalia Adelia ialah....

Image
Qaseh!! pinje gamba meta deh..(^_ ^)V
aloHaaaaaaaaaa...oke2...ada mase lagi sblm nak p solat zuhur nie.. sebenarnya aku slalu terjah si blog Qaseh nie..sbb?? mse mule2 aku bace entry dye..ada ayat Ore Kelate..
pe lagi..aku terus follow..bace punye bace ..maybe ore keLate kot..btol dop Qaseh?? skali lgi bukan tjuan nak mmbodek dan memuji.. aku tertarik dgn stiap entry beliau..
buktinya....pegi page si Qasehnie then tgok pe yg same di stiap entry Qasehh haa...tekan gmbr cun Qaseh tuu..huahhaah. da ciap..??oke..pe korang dpt?? xnak pnjng citer..benda yg pling aku suka dlm entry Qaseh nie ialah tiap penutup entry.. msti Qaseh letak 'hati berbicara'..
mksud nye dlm..kdg2 dijadikan pngjaran.. xcaye lgi??p terjah la sndirik.. thanxx Qaseh..sbb sudi share ilmu yg Qaseh ade..
coP! satu lagi yg korang perlu tahu ialah dulu mase sek rendh aku ada kwn.. sbijik muke mcm Qaseh..tpi dye blja kt citu kjp jer.. trus pindh ke KL kot.. smpai skrg xpnh jmpe..sbjik same..tu yg aku igt Qaseh nie budak jaman sekolah …