tolong jangan main tarik tali..

atok google

haaduh..penim dengan cinta cintun nie..ada plak dah maen tarik tali nie..naseb baek jer haty tak boleh tarik keluar..kalo tak..entah hilang ke mana..

setiap orang inginkan hidup berteman.mahu hilangkan kesunyian di hati..tatkala mahu didampingi namun pasti ada halangan..tak kire lah halangan macam mane pom..pasti adalah semua tu..tapi ape kata plak kalo halangan daripada diri sendirik ataupun partner kite tuu?

yang nielah ila nak cakap pasal tarik tali..geram..geram..geram..sebab hati rase dipermaenkan sebab sesetengah orang tu kan bile nak kat kite..dia datang tanpa diduga..tapi bile da lame..dia pergi camtu jer..ghaib dan hilang jejak macam angin..

dulu..kemaen lagi berkias utk buke hati kite utk dia..tapi sekarang hampeh jer..pe salahnya berterus terang kalo tak nak..kalo nak..buat cara nak..menyusahkan hati si dara lah nie..kalo korang jumpe orang camnie..baek korang jauhi je..seksa hati je kenal orang cmnie..

betol tak sayang-sayang ila?yes!memang kite akan sering dipertemukan orang yang salah supaya kite lebih berhati2 dikemudian hati tapi u guys tolonglah jangan tarik2 tali lagi dgn gegurl nie..boleh tak?

okehlah..membebel jer lebih..err..chauu..
2 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

CIMB CLICK

Bukan Takde Jodoh