siapa-siapa nak sponser ila pergi overseas? n.n

Perancis

hahaha..dek kerana melihat gambar2 orang pi melancong ke overseas..terdetik plak dah rase jeles di hati..waaa..nak pi gak lah..korang mesti nak ajak ila gak kan pi melancong?*gedik..

takpe2..orang kate kalo ada impian dan angan2 pasti terjadi...tapi kena ada usha lah sebab ia tak datang bergolek..and utk pengetahuan korang..insyaAllah dalam semester 6 sem depan..kelas ila dah ada perancangan (baru planning) nak pi Beijing..tu pom kalo kertas kerja diluluskan..

insyaAllah..kalo ada rezeki ada lah..chau..!


2 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Bukan Takde Jodoh

CIMB CLICK