orang lain tak suke blog ada lagu tapi ila suka..

google imej

ila tak menyampah ke bunyi lagu kat  blog?
ila suke dengar bising2 ek?
ila boleh bace ker entry dengan lagu berkumandang kat blog?

mcm2 persoalan kan bermain diminda..cinta di muka buku..isshh..keluar lagu Najwa Latif plak..^.^
banyak cakap plak..back to our main topic here...

sebenarnya ila suka dengar lagu  daripada blog korang sebab :
- kadang2 ada yang menyentuh hati..fun..
- tak pernah didengar
- sangat2 menarik utk didengar
- jarang buke radio jadi bile buke blog ai likeeee..

so..sape2 yang ila pi blogwalking kat blog korang..dun worry..tapi pesanan ila kena lah letak lagu yang boleh di stop kan..sebab ada yang tak suke dengar lagu kat blog..dorang akan larik daripada terus mmbaca entry kat blog korang..

sedikit tips yang biasa daripada ilasuhaila..salam jumaat!
Post a Comment

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh