no to girls yes to boys

imej google

memang perempuan tu unik..pelik..kadang2 hepy then tiba2 berubah jadik sedih..pemarah..tapi kitaorang bukan gile tibe2 berubah dalam masa dalam sesaat..itu semua kamu!boys tak paham girls nak apa..yes! kitaorang mudah touching bagaikan nak rak..

dah banyak pepatah ila dengar daripada motivasi hidup nie..perempuan nie kita tak boleh duga perangai cmne..bile kate tak sedih sebenarnya dia sedih..bile tanye merajuk..dia kate tak..bila tanya marah ke?dia jawab tak marah..semua tu hanya berlindung saje utk duga si lelaki..

jadiiii..tolonglah paham kami oke..memang kami (gurlz) menidakkan pe yang ditanya sebab kitaorang nak tengok camne tindakan korang ke atas perasaan kami..untunglah kalo boys yang paham jiwa perempuan..

tak kesah lah gurls kat luar sana lebih memilih yang caring + romantik pilihan hidup sebab bukan nak bermanja tapi rase diri ini dihargai..trust me!bukan nak sangat kat rupe kacak tu..janji paham memahami partner..this is one way to shows their love to their partner..

:(

6 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh