mak ayah diluar sana tolonglah berjaga-jaga

 
sumber : google imej

Ya Allah..Kau lindungilah kanak-kanak..remaja-remaja..ibubapa..saudara-saudara islam ku..keluarga ku daripada ancaman manusia yang tak berhati perut..daripada kekejaman manusia ke atas kanak2 dan kaum wanita..Lindungilah kami Ya Allah daripada bala yang tak kami pinta..

Assalamualaikum pembaca setia..err..ada ke?n.n
ila makin runsing dengan dunia sekarang sebab penculikkan..pemerdagangan orang makin menjadi2..Ya Allah..takut sungguh dengan dunia sekarang..

kes terbaru van putih yang mana menyerupai kes penculikan arwah Nurin Jazlin..adik Sharlinie ..kini kembali melakukan penculikan yang sama ke atas kanak2 lelaki tetapi kanak2 tersebut berjaya melepaskan diri daripada 2 orang lelaki tempatan yang menaiki van putih tersebut..

mohon mak ayah alert atau berwaspada dengan kawasan sekeliling serta aktiviti anak2 dorang agar benda yang tak diingini berlaku..sedih memikirkan manusia kini giat melakukan kejahatan ke atas kanak2 dan kaum wanita..makin luntur sifat kemanusiaan dek kerana duit..nafsu..dendam dan sebagainya..

korang semua..termasuk ila sendiri..tolonglah berhati2..jangan jalan sorang2..jangan keluar malam2 hanya kerana melepak..laenlah bersama keluarga..sayangilah diri sendiri dan saudara anda sekeliling...

sekian ~ilasuhaila~ 

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri