terima lah diri seadanya...

godek dari imeh atok google..^^

entry pendek tapi tak berapa pendek..nak panjang..karang terkeluar air liur plop bace..^^..sorry bukan meraban hanya mau bersenda gurau aja dengan sayang2 ila..its mean nothing okey dear..

walaupun penat tapi ila gagahkan diri menyeru jari jemari utk menyampaikan dan berkongsi pe yang perlu dan tak perlu kite tahu..lihat lah diri kita..tataplah kelemahan dan kelebihan diri sendiri..pi kat cermin..cube bercakap dgn diri sendirik..kalo ade org kate kite giler..cakap kat dia.."lu langsi lu mati.."haha..kidding..

continue back to our main purpose here..kita harus menjadi seorang yg bersyukur..tak semua org mampu jadi perfect..sejujurnya..kita tak perlu menjadi org laen bagi menarik perhatian umum..kerana?boleh membawa binasa pada diri kelak..

haiyyo..korang jangan sesekali rase rendah diri macam ila nieh..sungguh tak nice okeh! the best ever things that can make we proud is when we can solve any problems with smile..agree?nati dapat pahala tau..senyumm lah..

bile keikhlasan dan keredaan mendampingi diri ini..terasa dunia penuh dgn nikmat dan kerberkatan daripada Allah..kalo someone try to be pefectionist..let them be just the way they want..the most important things is we must proud with ourself..okeh!

k lah ..daaaa...
6 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

CIMB CLICK

Bukan Takde Jodoh