pernah korang fikir tak?

lagi imej atok google

assalamualaikum..alhamdulillah..selesai berbuke puasa dgn rezeki daripada Allah..maka perkara yg wajib perlulah ditunaikan..da solat magrib ke korang??n_n

seyesly..ila nak tanya..pernah tak korang rase keinsafan yang mendalam dalam diri?nak buat nie pikir 2x..nak buat tu pikir banyakkkkkkkkk kali..boleh dikatekan nak buat sesuatu benda tu kena pikir..takot mendatangkan kemungkaran dan kemudaratan pada diri..

beruntungkan kalo org dapat hidayah daripada Allah..aku dengar cerita org yg dapat hidayah nie ..nak mengalir jer air mata nie..harap2..kita pom terpilih kan dan harap Allah sentiasa bagi nur hidayah kat kite nie..

ajal maut kite tak tahu..pe salahnya muhasabah diri sebelom terlambat..  :)
4 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh