<
IlaaSuhailaa
pernah korang fikir tak?
Friday, August 5, 2011 • 5:39 AM • 4 comments

lagi imej atok google

assalamualaikum..alhamdulillah..selesai berbuke puasa dgn rezeki daripada Allah..maka perkara yg wajib perlulah ditunaikan..da solat magrib ke korang??n_n

seyesly..ila nak tanya..pernah tak korang rase keinsafan yang mendalam dalam diri?nak buat nie pikir 2x..nak buat tu pikir banyakkkkkkkkk kali..boleh dikatekan nak buat sesuatu benda tu kena pikir..takot mendatangkan kemungkaran dan kemudaratan pada diri..

beruntungkan kalo org dapat hidayah daripada Allah..aku dengar cerita org yg dapat hidayah nie ..nak mengalir jer air mata nie..harap2..kita pom terpilih kan dan harap Allah sentiasa bagi nur hidayah kat kite nie..

ajal maut kite tak tahu..pe salahnya muhasabah diri sebelom terlambat..  :)



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa