jodoh pertemuan ditentukan Allah..

imej atok google

sesunggunye jodoh pertemuan itu ditentukan oleh Allah..kadang2 ia datang dgn sendiri tanpa diduga..
jangan merana..jangan putus asa..itu hanya dugaan diluar jangkaan kite..yang bahagia tidak semstinya kekal selamanya kerana?

kerana pertemuan itu pasti diuji dgn dugaan yg kuat..hanya yang mampu bertahan saja mampu mengekalkan hubungan kedua belah pihak..namun..jangan dikesali pe yang telah berlaku..percaturan yg ditentukan oleh Allah itu hebat..kite jgn sesekali bertindak dgn membuat perkara yg kurang cerdik jika hal ini terjadi..

sifat manusia yang saling ingin melengkapi ini boleh di atasi dgn menahan diri tapi bile da sampai seru..cepat2 la kawin..sesiapa melaksanakan perkara yg disukai Allah..pasti rezeki melimpah ruah..sebab tu la biler org da kawin..pasti rezeki akan mengekori..itu hadiah terbaek daripada Allah..tenkiuu Allah..

soo..jangan cepat melatah dalam sesuatu tindakan..kalo tak de jodoh dgn si dia..pasti ada yg lebih baek sedang mempersiapakn diri utk kite..utk membimbing kite..utk memperlengkap diri dgn ilmu..amal..iman..dunia dan akhirat..moga2 ila dan sape2 yg masih single nie dipertemukan jodoh dgn org yang baek2..aminnn...*gatal..^^,

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023