bazar Ramadhan oh bazar Ramadhan..






semua imej daripada google : jangan marahhh..^^

assalamualaikum dan salam Ramadhan buat semua blogger kesayangan ila..
korang2..aku nak citer  nie..semua nie pasal bazar Ramdhan..sungguh dasat..kenape?kerana Bazar Ramadhan lah semua jalan jam..tapi itu bukan bermakna aku tak suke Bazar Ramdhan..sebab aku pom gile kalo tgk makanan..lebih2 lagi puasa..

nak dijadikan citer..aku kan berulang daripada rumah ke tempat belajar..mak aii..kalo kelas tamat kul 5..mampuih la..kena berhadapan dgn jalan jam r tapi aku suke bila tgk suasana dgn ramai org..dgn family sekali angkut bile kua beli juadah utk berbuke..tersenyum aku tengok gelagak dorang..

antara bazar Ramadhan sepanjang perjalanan pulang ke rumah :
di Kok Lanas
di Melor
di Pasir Tumbuh
di Kubang Kerian..

aku per lagi..buke cermin kete..hidu bau makanan..haish..makruh..hehe..k lah..selamat berbuke..

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri